sábado, 19 de diciembre de 2009

TANCAMENT DE L'ASSIGNATURA I AVALUACIÓ


En relació al bloc...
La realització del bloc ha resultat una activitat molt interessant i motivadora. El fet de plasmar les idees principals de cada PAC realitzada m’ha permès reflexionar i ser conscient dels aspectes més importants que havia adquirit al llarg de l’assignatura.
Ara bé, el que sens dubte més m’ha agradat ha estat la possibilitat de compartir els meus coneixements, inquietuds, interessos i opinions amb els/les companys i companyes.
El fet de llegir altres blocs m’ha aportat un creixement personal important, ha estat curiós comprovar com en la majoria de blocs apareixien idees molt semblants, molts de nosaltres coincidíem en punts que considero claus de l’assignatura interculturalitat i educació.

En relació al curs...
Que puc dir en relació a tots els coneixements adquirits al llarg d’aquest semestre? Com resumir-ho en unes línies... em resulta difícil perquè més que aportacions a nivell teòric (que han estat moltes i molt enriquidores, evidentment) la realització d’aquesta assignatura m’ha fet reflexionar molt, ser conscient de les meves pràctiques, dels meus valors, de la meva capacitat comunicativa, de la importància del diàleg, ... és a dir, d’aquells elements indispensables per poder portar a terme una educació intercultural de qualitat. Tot i que sóc conscient que encara em queda molt per aprendre i que aquest és un llarg camí que tot just començo ara, aquesta conscienciació i implicació que he obtingut és una de les millors recompenses.

Quan va començar el semestre aquesta em va semblar una assignatura molt interessant, tenia dubtes de com seria, si m’agradaria o no, si seria massa teòrica, .. A l’actualitat puc dir que m’ha agradat moltissim, que he après molt gràcies sobretot al tipus de metodologia utilitzada basada en la realització d’activitats pràctiques, significatives i funcionals, i basades en l’ús de les noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario